Re: [GNOME] Traducció del at-spi

dim set 23 22:34:04 CEST 2008

Bones Joan,

només un parell de comentaris:

-- Jo utilitzaria «del GTK+» en tots els casos (amb l'article)

#: ../registryd/Accessibility_Registry.server.in.in.h:1
msgid "AT-SPI Registry"
msgstr "Registre d'AT-SPI"

-- Suggeriment: l'AT-SPI es podria traduir, o si més no, afegir un
comentari per saber de què es tracta. Al gnome-session el vaig traduir
així:

# Ho he escurçat una mica -> Accessibility Technologies Service Provider
# Interface (dpm)
#: ../compat/at-spi-registryd-wrapper.desktop.in.in.in.h:1
msgid "AT SPI Registry Wrapper"
msgstr "Embolcall del servei de registre de l'accessibilitat (AT SPI)"