Re: [GNOME] Traducció del gnome-terminal

dij set 18 23:43:32 CEST 2008

Bones Gil,

com a complement del que comentava en Joan, només un parell de coses:

-#, fuzzy
 msgid "Two roles given for one window"
-msgstr "S'han donat dos rols per la mateixa finestra\n"
+msgstr "S'han donat dos rols per la mateixa finestra"

-- S'han atorgat dos rols a una mateixa finestra

 #: ../src/terminal-window.c:1431
 msgid "C_all To…"
-msgstr ""
+msgstr "Truc_a a..."

 #: ../src/terminal-window.c:1434
-#, fuzzy
 msgid "_Copy Call Address"
-msgstr "_Copia l'adreça de correu"
+msgstr "_Copia l'adreça de trucada"

-- Vols dir que això no hauria de ser «crida» (a una funció) en lloc

Salut i bona feina,
David.

El 18 / setembre / 2008 00:41, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: