[GNOME] Voldria fer el balsa

dim set 16 19:13:47 CEST 2008

Bones Gil,

El 16 / setembre / 2008 09:27, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> No paro de trobar-te feina :)

Cap problema.

> Si vols es podria traduir el missatge de benvinguda de l'Evolution :)
>
> Més info a:
> http://live.gnome.org/TranslationProject/TranslationsOutsideStatus

M'hi poso, doncs.

> Salut!
>

> El dt 16 de 09 de 2008 a les 08:48 +0200, en/na Gil Forcada va escriure:

Sí, però parlava de traduccions per fer abans de l'alliberament.
Almenys a mi, m'és del tot impossible acabar un fitxer de documentació
abans d'aquest. El gnome-accessibility-guide el tinc assignat, sí,
però el vaig fent poquet a poquet entre traduccions que considero més
importants, per la qual cosa encara trigaré bastant a completar-lo.

Ho entenc, però simplement vaig veure que tots els mòduls que tenim
posats com a objectius estaven assignats.

Em poso a fer els següents, doncs:

 - glade3
 - gdm
 - gnome-session
 - metacity

Salut i gràcies pels suggeriments, sobretot pel del correu de
benvinguda de l'Evolution, que ni sabia que es pogues traduir!