[GNOME] Traducció del gtk+ per revisar

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll set 15 20:55:24 CEST 2008

Bones,

Pujat!

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

El que hi he vist:

(NO APLICAT)
msgid "Couldn't allocate memory for stream"
msgstr "No s'ha pogut assignar memòria per al flux"

canvies n'hi ha més)

(NO APLICAT)
msgid "Transformed JPEG2000 has zero width or height"
msgstr "El JPEG 2000 transformat té amplada o alçada zero"

-- JPEG2000 és un format d'imatge: http://en.wikipedia.org/wiki/JPEG2000
el deixaria junt (si ho canvies n'hi ha més)

(APLICAT)
msgstr "No s'ha pogut crear una memoria intermèdia de píxels nova"

-- memòria

(NO APLICAT)
msgid "The cover is open on printer '%s'."
msgstr "La tapa de la impressora «%s» està oberta."

msgid "The door is open on printer '%s'."
msgstr "La porta de la impressora «%s» està oberta."

-- és oberta ?

(APLICAT)
msgid "Printer '%s' may not be connected."
msgstr "La impressora «%s» actualment no està en línia"

-- el punt final

(APLICAT)
msgid "Bottom to top, left to right"
msgstr "De dalt a baix, d'esquerra a dreta"

-- De baix a dalt

MOLT bona feina!

Salut!

El dv 12 de 09 de 2008 a les 19:28 +0200, en/na David Planella va