Re: [GNOME] Traducció del gvfs

Joan jodufi a gmail.com
div set 12 12:15:20 CEST 2008

Hola Gil,

Algunes coses:

msgid "%s: %d: Directory or file exists"
msgstr "%s: %d: Existeix el directori o el fitxer"

Existeix en minúscula (n'hi ha més de l'estil)
I no quedaria més bé "%s: %d: ja existeix el directori o el fitxer" ?

msgid "Error creating camera"
msgstr "S'ha produït un error en la càmera"

"... en crear la càmera"

msgid "Error setting up camera communications port"
msgstr "S'ha produït un error configurar el port de comunicacions de la
càmera"

"... error en configurar ..."

msgid "Error getting file"
msgstr "S'ha produït un error obtenir el fitxer"

ídem

msgid "Error getting data from file"
msgstr "S'ha produït un error obtenir dades del fitxer"

ídem

msgid "New name too long"
msgstr "El nom nou és és massa llarg"

Sobra un "és"

msgid "Not supported (src is dir, dst is dir)"

"... (l'origen és un directori i el destí també)" (n'hi ha dues més)

Bona feina,
Joan

El 11 / setembre / 2008 02:56, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: