[GNOME] Sobre el gtk+/gtk-properties

dic set 10 18:46:59 CEST 2008

Bones,

me n'acabo d'adonar que de fet ja em vaig encarregar de la traducció
del gtk+/gtk+-properties el cicle passat [1], per la qual cosa me'ls
agafo de nou.

El que m'ha confós és que no hi estic llistat com a últim traductor,
ja que sembla que aquesta informació s'ha sobreescrit. Tot i que això
no és important, el que sí que ho és es que s'ha perdut de nou el
glossari que vaig posar a l'inici d'ambdós fitxers com an comentari
[2].

Ja ho vaig comentar en el cicle anterior del GNOME [3], i ara ha
tornat a passar. No sé si es tracta d'un error de l'SVN, o bé si els
desenvolupadors simplement es carreguen el comentari inicial.

Algú dels qui teniu accés a l'SVN hi podria fer una ullada?

Salut,
David

[1] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2008-March/002038.html
[2] a l'10n.gnome.org el glossari apareix en ambdós fitxers:
http://l10n.gnome.org/POT/gtk+.gtk-2-12/gtk+.gtk-2-12.ca.po,
http://l10n.gnome.org/POT/gtk+.gtk-2-12/gtk+-properties.gtk-2-12.ca.po
[3] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2008-March/002127.html