Re: [GNOME] Traducció del GParted

dis nov 29 09:51:50 CET 2008

Bones Gil,

un parell de preguntes abans d'aplicar més canvis:

2008/11/27 Gil Forcada <gforcada a gnome.org>:
> Bones,
>
> Ja l'he pujat, el que hi he vist:
>
> # NO APLICAT
> msgid "File System Support"
> msgstr "Compatibilitat de sistema de fitxers"
>
> -- és el títol del diàleg de la foto adjunta i la cadena:
>
> msgid "_File System Support"
> msgstr "_Compatibilitat de sistema de fitxers"
>
> -- és el l'opció de menú amb la que hi accedeixes

Tens algun suggeriment? Ara per ara se m'acudeixen els següents:

- Compatibilitat amb les sistemes de fitxers (barra de títol)
- Mostra la _compatibilitat amb els sistemes de fitxers (opció de menú)

Què us semblen?

> # NO APLICAT
> msgid "checking is not available for this file system"
> msgstr "aquest sistema de fitxers no permet la comprovació"
>
> -- en tot cas seria el programa que sap gestionar aquest tipus de
> sistema de fitxers no?

Què us sembla: «la funció de comprovació no està disponible per a
aquest sistema de fitxers»?

Ja direu alguna cosa