[GNOME] Errada en el gucharmap

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis maig 10 16:04:03 CEST 2008

En/na Joan ha escrit:
> Hola,
>
> Tot fent la traducció del gucharmap hi he trobat una errada.
Hola Joan,

Aquesta cadena només apareix un cop:

   855     jordim # Nota: Cursiva és lletra inclinada escrita a mà,
itàlica és lletra inclinada
  1265    joseppc #: ../gucharmap/unicode-blocks.h:150
../gucharmap/unicode-scripts.h:60
   575     jordim msgid "Old Italic"
   575     jordim msgstr "Cursiva antiga"
   575     jordim

La revisió 575 del Subversion es va fer al 2003-11-03 o sigui que
aquesta cadena fa molt de temps que està corregida.

Quina distribució utilitzes? Pots incloure una captura de pantalla de
l'error?

Jo que el si canviaré és la següent cadena:

#: ../gucharmap/unicode-blocks.h:47 ../gucharmap/unicode-scripts.h:77
msgid "Thai"
-msgstr "Thai"
+msgstr "Tai"

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/