[GNOME] una cadena a l'evolution

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll mar 24 22:20:05 CET 2008

Bones,

perdó per tardar tant en pujar-la, he estat liat

al final ho he deixat així:

msgid "Bogofilter junk plugin"
msgstr "Connector de correu brossa del Bogofilter"

no he fet servir "per al Bogofilter" perquè en tot cas si volem ficar el
"per al" el que aniria després seria "Evolution", ja que el bogofilter
és el programa que s'utilitza per al correu brossa per a filtrar aquest
tipus de missatges per a l'Evolution. (M'he explicat fatal però diria
que s'entén no?)

Ja està pujat, però, com sempre, es pot canviar :)

salut!

El dv 21 de 03 del 2008 a les 10:29 +0100, en/na David Planella va
escriure: