[GNOME] errada al nautilus-sendto

dic mar 12 19:00:45 CET 2008

Bones,

El 12/03/08, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit:
> Bones,
>

> Per cert,

> #: ../src/nautilus-sendto-command.c:724
> msgid "Nautilus Sendto"
> msgstr "Enviador Nautilus"
> Segur que aquest "Nautilus Sendto" s'ha de traduir? Si forma part del nom
> del paquet, s'hauria de deixar en anglès, no? Els francesos el deixen en
> anglès. Què en penseu?

Jo crec que sí, que l'hauríem de traduir. És més, jo fins i tot
proposaria «Enviador del Nautilus». Si no m'equivoco, de totes maneres
el nom del programa no és directament visible (no té entrada de
menú?), sinó que es tracta d'un menú contextual.