Re: [GNOME] traducció de l'xkeyboard-config

div mar 7 21:31:30 CET 2008

Bones,

El 07/03/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> bones,
>
>  però aquesta traducció està penjada a freedesktop ? perquè les
>  estadístiques de http://l10n.gnome.org/languages/ca/freedesktop.org
>  s'agafen del CVS d'allà

Sí, no m'hi havia fixat fins ara. Dedueixo que des del Gnome no hi
teniu permís d'escriptura, no?.

>  P.D. ja aprofitant l'avinentesa podem considerar que tots els mòduls
>  d'allà (gstreamer, etc etc) es fan des del Translation Project?

Els mòduls gestionats des del TP són aquí:
http://translationproject.org/domain/index.html

http://translationproject.org/team/ca.html i http://ca.dodds.net/