[GNOME] Re: Assignació del gtk+

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij mar 6 00:14:11 CET 2008

bones,

el que hi he vist:

 msgid "Scrollbars within bevel"
-msgstr "Espaiat de barra de desplaçament"
+msgstr "Barres de desplaçament amb bisell"

 #: ../gtk/gtkscrolledwindow.c:293
-#, fuzzy
 msgid "Place scrollbars within the scrolled window's bevel"
 msgstr ""
-"Nombre de píxels entre les barres de desplaçament i la finestra amb "
-"desplaçament"
+"Situa les barres de desplaçament dins del bisell de la finestra amb
desplaçament"

-- en la primera no hauria de ser «...desplaçament dins del bisell» ? si
més no per el «within» i el que poses a la segona ho fa pensar

 #: ../gtk/gtksettings.c:445
 msgid ""
 "Whether the direction of the sort indicators in list and tree views is
"
 "inverted compared to the default (where down means ascending)"
 msgstr ""
+"Si la direcció dels indicadors d'ordenació de les llistes i de les
visualitzacions en arbre s'ha d'invertir respecte al valor predeterminat
(on cap avall significa ascendent)"

-- no seria «de les visualitzacions en llista i en arbre» ?

+# FIXME: això no hi ha qui ho entengui (dpm)
 #: ../gtk/gtksettings.c:491
-#, fuzzy
 msgid "Expand timeout"
-msgstr "Mida de l'expansor"
+msgstr "Temps excedit per a l'expansió"

no podria ser "augmenta el temps excedit" ?

MOLT bona feina!

ja em diràs el què i ho pujo ;)

salut!

El dc 05 de 03 del 2008 a les 22:49 +0100, en/na David Planella va