[GNOME] Traducció de l'evolution-data-server

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic mar 5 09:05:02 CET 2008

pujat :)

ja només falta el gtk+-properties i les release-notes, les he començat a
fer i tot el que es vulgui fer d'extres i/o que estigui a
http://softcatala.org/wiki/Traduccions_GNOME_2-22

salut!

El dt 04 de 03 del 2008 a les 23:41 +0100, en/na David Planella va
escriure: