Re: [GNOME] Versió de PO incorrecta del GIMP a Ubuntu

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis mar 1 13:42:06 CET 2008

Hola David,

> GIMP
> sèrie
>

> Aquest cap de setmana m'ho miraré. Per a agilitzar les coses, em
> podries dir a quina versió de l'Ubuntu et refereixes (Gutsy, Hardy)?

Tinc Ubuntu 7.10

> A quin mòdul de traducció del Gimp et refereixes concretament (gimp,
> gimp-libgimp, gimp-script-fu, ...)?

crec que seria gimp-script-fu  o gimp-python però no ho puc assegurar.
he vist 4 errors en els menús d'extensions, però no he fet una revisió
exhaustiva, pot haver errors a qualsevol lloc.

> Si voleu us torno a passar els MO correctes.
> >

> No cal, ja compararé els PO més actuals de l'Ubuntu (els del Hardy)
> amb els del HEAD de l'svn del GNOME.

crec que al Hardy estan agafant de la branca GIMP-2.4
jo com a mínim quan compilo el GIMP per a windows utilitzo la branca
GIMP-2.4

I com deia en Gil, per coses relacionades amb l'Ubuntu pots escriure o
> fer CC a la llista de traducció del projecte [3].

Ho faré a partir d'ara, ja m'he donat d'alta a la llista.

Gràcies
Quim