[GNOME] Traducció de la documentació de l'Eye of GNOME

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div jun 27 13:25:32 CEST 2008

Bones,

Pujat,

http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

http://cia.vc/stats/author/gforcada/.message/a7f83

Salut!

El dt 24 de 06 de 2008 a les 21:55 +0200, en/na Joan va escriure: