Re: [GNOME] Actualització de la traducció del Banshee 1.0

Joan jodufi a gmail.com
dij jun 12 20:24:35 CEST 2008

Hola Jordi,

Crec que faig una mica tard per a la versió 1.0 del Banshee :)

T'adjunto els suggeriments/correccions que he trobat a la traducció que vas
enviar.

En la traducció hi havia algunes cadenes «fuzzy» i algunes sense traduir,
n'he fet algunes però no totes.

Salut,
Joan

El 3 / juny / 2008 21:08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: