[GNOME] GIMP 2.5 per a pujar al cvs

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div jul 25 00:13:34 CEST 2008

Bones,

Ja està pujat:

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/gimp?view=revision&revision=26303

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gimp

Canvis que hi he aplicat:

po/ca.po:

msgid "Enter a name for the saved options"
msgstr "Introduïu un nom a les opcions desades"

-- un nom per a (el per)

msgid "You will have to restart GIMP for the changes to take effect."
msgstr "Cal que reinicieu el GIMP perquè canvis tinguin efecte."

-- perquè els canvis (el els)

msgid ""
"The GIMP help browser plug-in appears to be missing from your
installation. "
"You may instead use the web browser for reading the help pages."
msgstr ""
"El connector per al navegador de l'ajuda del GIMP Sembla ser que no
està "
"instal·lat. En el seu lloc podeu utilitzar un navegador web per a
llegir les "
"pàgines d'ajuda."

-- sembla (amb minúscula)

msgid "Help browser doesn't start"
msgstr "El navegador de l'ajuda no ha funcionat"

-- de l'ajuda no s'ha iniciat ? (CANVI NO APLICAT)

La restat tot bé, bona feina!! (i aquest cop abans del llançament :D

Ja diràs que vols fer de l'únic que no hi he aplicat (i si t'està bé el
que hi he aplicat).

Salut!

El dj 24 de 07 de 2008 a les 19:38 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: