[GNOME] GIMP 2.5 per a pujar al cvs

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij jul 24 19:38:24 CEST 2008

Hola Gil,

Ja veig que ho has revisat i que ho has pujat. Me mirat tot el que m'has
dit.

Et comento els temes:

1) "Threshold" = "Llindar blanc i negre"

En principi aquesta és la traducció del diàleg threshold des de la versió
gimp 1.x, jo no ho canviaria, per no confondre als usuaris.

2) "cliqueu" o "feu clic a "

Ja sé que es va decidir utilitzar la segona forma en el gnome, però és que
al gimp hi és 100 vegades, en altres projectes s'utilitza perquè és una
forma més curta i és igual de correcte en català.  Si em dius que és
imperatiu canviar-ho tot ho canvio.

3) "utilitza" o "empra"

Fa temps no sé qui em va dir que posés "empra" i ho vaig canviar tot, ho
tinc a 50 llocs. El mateix que abans, si creus que és imperatiu de
canviar-ho ho canvio.

4) "Inferior esquerre" o "Inferior esquerra"

> -- Si es posició (la posició) no seria esquerra, amb a?

Ho comprovaré mirant el gimp, però primer l'hauré de compilar i tardaré uns
dies.

T'envio els PO amb les correcions i al 100% de traduït

 Gràcies Gil

Quim.