[GNOME] traducció del Devhelp

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu gen 27 11:21:16 CET 2008

bones,

què us sembla així:

msgid "A developer's help browser for GNOME 2"
msgstr "Un navegador d'ajuda del GNOME per a desenvolupadors"

evidentment es pot tornar a canviar, però almenys ja estarà la resta
pujat:

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/devhelp?view=revision&revision=934

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/devhelp

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El ds 26 de 01 del 2008 a les 10:28 +0100, en/na David Planella va
escriure: