Re: [GNOME] Traducció del nemiver

div gen 25 21:29:36 CET 2008

Bones,

2008/1/22, Joan <jodufi a gmail.com>:
[...]
>  #: ../src/persp/dbgperspective/nmv-memory-view.cc:53
>  msgid "Long Word"
> +msgstr "Long Word"
>
> No hauria de ser "Long word"?

Sí, ja ho he corregit.

> També s'hauria pogut traduir "byte", "long" i "word", però crec que això
> crearia confusió.

Sí, vaig pensar el mateix, per això no ho vaig traduir. En l'estàndard
actual del C hi ha fins i tot el «long long int» per exemple, que
quedaria una mica forçat en traduir-lo.

Tot i això, encara tinc els meus dubtes, ja que al termcat hi ha
vindria a ser més o menys el mateix. El que allà utilitzen és «mot».

2008/1/22, Gil Forcada <gforcada a gnome.org>:
[...]
> per què els has deixat en anglès?

Pel que li deia a en Joan, que va veure el mateix.

Torno a adjuntar la traducció corregida.

Name: nemiver_rev1.tar.gz
Type: application/x-gzip