[GNOME] traducció del bonobo

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim gen 22 22:34:48 CET 2008

quan a lo del NULL, el termcat en té traducció, ho he deixat així

tot i així si igualment ho creus, en faig els canvis i ho canviem, de
mentre ja estarà pujat :)

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/libbonobo?view=revision&revision=3434

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/libbonobo

Softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El dt 22 de 01 del 2008 a les 20:39 +0100, en/na David Planella va
escriure: