[GNOME] traducció del libepc

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis gen 19 13:42:27 CET 2008

fet i pujat, gràcies pels comentaris, tot aplicat

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/libepc?view=revision&revision=201

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/libepc

Softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El ds 19 de 01 del 2008 a les 10:07 +0100, en/na David Planella va
escriure: