[GNOME] traducció del goffice

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dim gen 8 00:04:09 CET 2008

bones,

tot i que la traducció no es completa, em falten algunes cadenes, he
pensat que potser seria millor enviar-lo així el podeu revisar

envio el fitxer vell (ca.po.vell) i el nou (ca.po.nou) si feu un diff
entre ells (o millor, amb el meld) tindreu les diferències

no he fet el diff perquè com que hi havia comentaris inútils que en el
seu dia vaig treure i per tant ara mateix el diff és força intractable

ja direu!

bon any!!

Name: goffice.ca.po.tar.bz2
Type: application/x-bzip-compressed-tar