Re: [GNOME] traducció del gnome-system-tools

Joan jodufi a gmail.com
dij feb 21 07:44:11 CET 2008

Hola Gil,

Si mires el recull de termes o el termcat:

http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm
http://www.termcat.cat/

o mires bona part de la resta del gnome-system-tools, veuràs que «home
També s'ha de dir que al Nautilus, on apareix la «carpeta d'inici» els
s'hauria d'homogeneïtzar.

Per tant crec que s'hauria d'utilitzar «directori de l'usuari» o «carpeta de
l'usuari», depenent de la cadena original.
Però ja em diràs què en penses.

Salut,
Joan

El 21/02/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: