[GNOME] Re: Traducció del network-manager-applet

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic feb 20 01:12:18 CET 2008

pujat, amb un comentari en línia (cap a baix de tot)

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/network-manager-applet?view=revision&revision=544

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/network-manager-applet

Softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El dt 19 de 02 del 2008 a les 20:20 +0100, en/na David Planella va

> [...]
> les cadenes que segueixen aquesta, que si no m'equivoco són en una
> llista desplegable. No ho he canviat.

> No ho he canviat. Ha de ser el «seu» perquè fa referència al fitxer
> glade de l'editor de connexions, i no pas al fitxer glade del
> network-manager-applet, al qual es fa referència en una altra cadena.

> Fet.

> Fet.

> Fet.

> Fet.

> Fet.

> No l'he canviat perquè els considero tots dos vàlids. De fet, el

precisament, si les dues són vàlides millor que en fem servir una a tota
la interfície per donar coherència

a l'OOo per exemple es fa servir triar, però que jo sàpiga la immensa
majoria del GNOME posa escull

salut!