[GNOME] Actualització del gcalctool

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu feb 17 11:09:46 CET 2008

bones,

el que he vist:

 msgid "Set accuracy from 0 to %d numeric places."
 msgid_plural "Set accuracy from 0 to %d numeric places."
-msgstr[0] "Estableix la precisió de 0 a 9 llocs numèrics [a]"
-msgstr[1] "Estableix la precisió de 0 a 9 llocs numèrics [a]"
+msgstr[0] "Estableix la precisió de 0 a %d lloc numèric."
+msgstr[1] "Estableix la precisió de 0 a %d llocs numèrics."

 msgid "Currently set to %d places."
 msgid_plural "Currently set to %d places."
-msgstr[0] ""
-msgstr[1] ""
+msgstr[0] "Actualment establert a %d lloc."
+msgstr[1] "Actualment establert a %d llocs."

-- lloc(s) → posició(ons) ? em sona més natural dir posicions decimals
que llocs decimals

 msgid "© 1986-2008 The Gcalctool authors"
-msgstr "© 1987-2006 Els autors del Gcalctool"
+msgstr "© 1987-2008 Els autors del Gcalctool"

-- és 1986

 msgid "Changing Modes Clears Calculation"
-msgstr ""
+msgstr "Canviar el mode neteja el càlcul"

-- el posaria condicional sinó queda molt forçat: Si es canvia el mode
es neteja el càlcul

 msgid ""
 "When you change modes, the current calculation will be cleared, and
the base "
 "will be reset to decimal."
 msgstr ""
-"%sCanviar el mode neteja el càlcul%s\n"
-"\n"
 "Quan canvieu de mode, el càlcul actual es netejarà i la base es
reiniciarà a "
 "decimal."

-- ... i es reiniciarà la base a decimal?

 msgid ""
 "The user interface file %s is missing or unable to be loaded. Please
check "
 "your installation."
-msgstr ""
+msgstr "Falta o no es pot carregar el fitxer %s de la interfície
d'usuari. Comproveu la instal·lació."

-- el fitxer de la interfície d'usuari %s (el %s al final de la frase)

 msgid "Reset to _Default (%d)"
-msgstr ""
+msgstr "Reinicia a la predeterminada (%d)"

-- manca el _

 msgid "Bitwise OR [|]"
-msgstr "XOR lògica [x]"
+msgstr "XOR lògica [|]"

-- ieps, sobra un X aquí

 msgid "Clear displayed value [Escape]"
-msgstr "Esborra el valor mostrat"
+msgstr "Esborra el valor mostrat [Escapada]"

 msgid "Clr"
-msgstr "Clr"
+msgstr "Esb"

-- Clear → neteja ? (n'hi ha d'altres si et decideixes a canviar-ho)

 msgid "End group of calculations [)]"
-msgstr "Finalitza grup de càlculs"
+msgstr "Finalitza grup de càlculs [)]"

-- Finalitza el grup .. ?

 #. http://en.wikipedia.org/wiki/Present_value
 #: ../glade/gcalctool.glade.h:248
 msgid "Pv"
-msgstr "VA"
+msgstr "Pv"

-- si és «Present Value» en anglès no hauria de ser Valor present en
català?

 #. Random number
 #: ../glade/gcalctool.glade.h:252
 msgid "Rand"
-msgstr "Aleatori"
+msgstr "Rand"

-- aleatori (abreviat però)?

 msgid "Rate"
-msgstr "Taxa"
+msgstr "Rate"

-- no t'agradava com estava abans?

 #: ../glade/gcalctool.glade.h:267
-#, fuzzy
 msgid "Remove rightmost character from displayed value [Backspace]"
-msgstr "Elimina l'element situat més a la dreta del valor mostrat"
+msgstr "Elimina l'element situat més a la dreta del valor mostrat
[Retrocés]"

-- Suprimeix ?

 #: ../glade/gcalctool.glade.h:276
-#, fuzzy
 msgid "Set accuracy from 0 to 9 numeric places [A]"
-msgstr "Estableix la precisió de 0 a 9 llocs numèrics [a]"
+msgstr "Estableix la precisió de 0 a 9 llocs numèrics [A]"

 #: ../glade/gcalctool.glade.h:289
-#, fuzzy
 msgid "Shift displayed value 1-15 places to the left [<]"
-msgstr "Mou el valor mostrat d'1 a 15 llocs a l'esquerra"
+msgstr "Desplaça el valor mostrat d'1 a 15 llocs a l'esquerra [<]"

 #: ../glade/gcalctool.glade.h:290
-#, fuzzy
 msgid "Shift displayed value 1-15 places to the right [>]"
-msgstr "Mou el valor mostrat d'1 a 15 llocs a la dreta"
+msgstr "Desplaça el valor mostrat d'1 a 15 llocs a la dreta [>]"

-- posicions?

-#, fuzzy
 msgid "Start group of calculations [(]"
-msgstr "Inicia grup de càlculs"
+msgstr "Inicia grup de càlculs [(]"

-- Inicia un grup .. ?

 #~ msgid "Logical XOR"
-#~ msgstr "O exclusiu lògic"
+#~ msgstr "XOR exclusiu lògic"

 #~ msgid "Logical XNOR"
-#~ msgstr "NO exclusiu lògic"
+#~ msgstr "XNOR exclusiu lògic"

-- sense l'«exclusiu»

bona feina!!

salut!

El ds 16 de 02 del 2008 a les 20:09 +0100, en/na Joan va escriure: