Re: [GNOME] traducció del gdl

Joan jodufi a gmail.com
dic feb 13 20:21:09 CET 2008

Hola,

Algunes coses:

 msgid "If set, the dock item can be resized when docked in a GtkPanel
widget"
 msgstr ""
-"Si està habilitat, es pot canviar la mida de l'element acoblat quan sigui
"
-"acoblat en un GtkPanel"
-"Si està habilitat, es pot canviar la mida de l'element acoblat quan
estigui "
-"acoblat en un giny GtkPanel"

 msgid ""
 "If set, the dock item cannot be dragged around and it doesn't show a grip"
 msgstr ""
-"Si està habilitat, l'element acoblat no es pot arrosegar i no mostra una "
-"nansa"
-"Si està habilitat, l'element acoblat no es pot arrossegar i no mostra una
"
-"nansa"

 "You can't add a dock object (%p of type %s) inside a %s. Use a GdlDock or
"
 "some other compound dock object."
 msgstr ""
-"No es pot afegir un objecte acoblat (%p de tipus %s) a dins de %s. Feu "
-"servir un GdlDock o un altre tipus d'objecte acoblat compost."
+"No es pot afegir un objecte acoblat (%p de tipus %s) a dins d'un %s. "
+"Utilitzeu un GdlDock o un altre objecte acoblat compost."

 "While loading layout: don't know how to create a dock object whose nick is
'%"
 "s'"
 msgstr ""
-"En carregar la disposició: no se sapcom crear un objecte acoblat el
sobrenom "
-"del qual sigui «%s»"
+"En carregar la disposició: no se sap com crear un objecte acoblat el
sobrenom "
+"del qual sigui «%s»"

 "If is set to 1, all the dock items bound to the master are locked; if it's
"
 "0, all are unlocked; -1 indicates inconsistency among the items"
 msgstr ""
+"Si té valor 1, es bloquegen tots els elements acoblats vinculats al
mestre. "
+"Si val 0, es bloquegen tots. Amb -1 vol dir que existeix inconsistència "
+"entre els elements"
-"Si té valor 1, es bloquegen tots els elements acoblats vinculats al
mestre. "
-"Si val 0, es desbloquegen tots. Amb -1 vol dir que existeix inconsistència
"
-"entre els elements"

 msgid "Dock master"
-msgstr "Mestre de l'acoblat"
+msgstr "Acoblat mestre"

 msgid "Dock master this dock object is bound to"
-msgstr "Mestre acoblat amb el que limita aquest objecte acoblat"
+msgstr "Acoblat mestre amb el que limita aquest objecte acoblat"

 msgid "Whether the placeholder is standing in for a floating toplevel dock"
-msgstr "Si el text variable espera un acobladr de nivell superior flotant"
+msgstr "Si el text variable espera un acoblat de nivell superior flotant"

 msgid "Dock #%d"
-msgstr "Acoblable nº %d"
+msgstr "Acoblable núm. %d"

Salut,
Joan

El 12/02/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: