[GNOME] pidgin

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dim des 2 07:26:11 CET 2008

Hola,

de fet el Pidgin l'he anat fent jo des del 2004, després de parlar amb
els anteriors traductors, que és el procediment habitual.
Actualment és l'única traducció de la qual m'encarrego, i preferiria
poder continuar-ho fent.

La pàgina del projecte certament s'hauria d'actualitzar.

/Josep

El dl 01 de 12 de 2008 a les 19:57 +0100, en/na David Planella va
escriure: