[GNOME] pidgin

dll des 1 19:57:55 CET 2008

Bones Josep i Quim,

ara que es parla del tema: podríeu actualitzar la secció de "Zona
pencaire" de la pàgina del projecte amb una breu informació de quin és
el procediment a seguir per a col·laborar-hi? Suposo que simplement és
l'habitual: dir a la llista què es vol fer, rebre'n confirmació,
baixar-se la traducció de http://developer.pidgin.im/l10n/ca.po,
traduir, enviar-ho a la llista perquè algú amb permisos ho pugi.

També s'hauria de redireccionar la pàgina a Projectes/Pidgin. Ho volia
fer jo mateix, però he tingut por de trencar alguna cosa (tot i que en
principi crec que no hauria de passar res, el Mediawiki és prou
intel·ligent pel que fa als enllaços).

Pel que fa al nou col·laborador [1], en Jordi ja l'ha dirigit a
aquesta llista en la seva resposta al missatge original.

[1] https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-l10n-ca/2008-November/000989.html

El 1 / desembre / 2008 18:57, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: