[GNOME] Wiki amb l'estat de les traduccions

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij set 27 00:59:39 CEST 2007

m'has tret la proposició dels dits :P

de fet el primer dia que ho vam començar a fer servir amb la Sílvia ja
ho vam parlar però no en vam dir res però sí, li faria falta una mica de
neteja :)

P.D. tinc el Vertimus «Up and running» al servidor de proves que tinc
aquí al pis de Girona :)

salut!

El dc 26 de 09 del 2007 a les 23:50 +0200, en/na Joan va escriure: