[GNOME] xchat-gnome per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic set 26 00:33:04 CEST 2007

bones,

l'he pujat amb aquests canvis:

msgid "Failed to send \"url\" command to running instance"
msgstr "No s'ha pogut enviar l'«URL» per a la instància que s'està
executant"

msgid "Whether the horizontal pane in the main window is shown"
msgstr "Si s'ha de mostrar la subfinestra horitzontal en la finestra
principal"

pane és subfinestra

msgid "_View"
msgstr "_Visualitza"

els menús principals sempre és visualitza

commit:
http://svn.gnome.org/viewcvs/xchat-gnome?view=revision&revision=2577

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/xchat-gnome

SoftCatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El dt 25 de 09 del 2007 a les 23:05 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: