[GNOME] Traducció de l'evolution-exchange per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dis set 22 17:18:41 CEST 2007

fet!

commit:
2.20
http://svn.gnome.org/viewcvs/evolution-exchange?view=revision&revision=1476
trunk
http://svn.gnome.org/viewcvs/evolution-exchange?view=revision&revision=1477

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/evolution-exchange

SoftCatalà
http://softcatala.org/w/index.php?title=GNOME_Traduccions&diff=7158&oldid=7157

salut!

El dv 21 de 09 del 2007 a les 17:44 +0200, en/na David Planella va
escriure: