Re: [GNOME] Traducció de l'evolution-brainread per revisar

div set 21 16:48:55 CEST 2007

Bones Gil,

Gràcies per les correccions i comentaris.

El 14/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
> bones,
>
> msgid "RSS item found with neither title nor description"
> msgstr "L'element RSS no té ni títol ni descripció"
>
> -- S'ha trobat un element de l'RSS sense títol ni descripció (què et
> sembla?)

Fet, tot i que he tret l'article i la preposició a «element RSS».

> msgid "Add Blogger"
> msgstr "Afegeix el Blogger"
>
> -- un blogger o blocaire?

Si no m'equivoco es refereix al programa Blogger [1], no pas a una
persona, per tant no s'ha de traduir.

Adjunto de nou el fitxer corregit per pujar.

Salut,
David

[1] https://www.blogger.com/start?hl=ca