Re: [GNOME] Traducció del gnome-power-manager per revisar

Joan jodufi a gmail.com
dij set 20 22:55:50 CEST 2007

El 20/09/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit:

> Bones,
>
> Un parell de comentaris:
>
> El 16/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:

> Jo crec que tant tensió com voltatge són correctes. «Tensió» o
> «potencial» és la magnitud física, i els Volts són les unitats amb les
> quals es mesura.
>
> El voltatge però, segons l'IEC, és la «tensió elèctrica expressada en
> volts», que és el que ens indica el g-p-m (tot i que, com ja he dit,
> l'analogia «tensió = pes i voltatge = kilograms», més aviat seria
> «tensió = pes i Volts = kilograms».

> [...]

Hola David,

Sóc enginyer electrònic i per això vaig suggerir canviar tensió per
voltatge, perquè considero que és el terme més correcte i és el que utilitzo
cada dia. Encara que pel que has dit voltatge tampoc seria incorrecte del
tot.
En quan a que la gent no està familiaritzada a la paraula tensió, últimament
s'hauran posat al dia, que tothom a Catalunya ja déu saber què és la MAT ;)

Salut,
Joan