[GNOME] algú sap de què va això?

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij set 20 00:28:16 CEST 2007

bones,

l'altre dia pujant la traducció del dasher em vaig adonar que hi havia
això:

http://svn.gnome.org/viewcvs/dasher/trunk/Data/training/
http://svn.gnome.org/viewcvs/dasher/trunk/Data/alphabets/

en principi al segon veig que ja hi ha l'alfabet català, però diria que
hi ha alguna errada

en el cas del primer diria que se li ha de donar un mega-text en català
perquè el dasher "aprengui" català i pugui predir millor les possibles
següents lletres quan esteu escrivint

P.D. el dasher és un predictor de text visual, proveu-lo és molt útil si
no podeu escriure (persones amb deficències motrius) o senzillament sou
tan mantes que només voleu moure el ratolí xD

alguna suggerència per el text? els bascos he vist que hi posaven no se
quin text de Debian ...

salut!