[GNOME] coordinació

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic set 19 22:04:35 CEST 2007

bones,

sobretot per a en Joan i en Francesc (però extensible a tothom
òbviament) que estan desbordant la llista amb traduccions i
correccions ;)

si us plau, poseu les traduccions que aneu fent a la pàgina que va crear
la Sílvia al wiki de SoftCatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

així segur que no es queda cap traducció perduda a la llista de correu
(ara mateix jo tinc marcats 18 correus per llegir, que és la meva manera
cutre de saber què s'ha de pujar i/o revisar)

si penseu que hi ha maneres millors feu-ho saber (i sí ja ho ser que el
Vertimus o damned-lies són una sol·lució, però no la tenim ara mateix :(

salut!