Re: [GNOME] Traducció del Vinagre

Joan jodufi a gmail.com
dim set 18 23:22:07 CEST 2007

Hola Gil,

Em semblen bé tots els canvis, però m'ha sorgit un dubte.
El VNC què és? Un programa? Un protocol? En funció del que sigui s'hauria de
posar l'article "el" davant de cada VNC.
Com que crec que el VNC és un programa (almenys en l'origen), envio la
traducció amb l'article posat.

Salut i gràcies,
Joan

El 18/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: