[GNOME] Traducció del gnome-scan

gil forcada gilforcada a guifi.net
dim set 18 23:20:02 CEST 2007

quan es fa un canvi de branca desapareixen del damned-lies fins a les 3
de la matinada (que es quan es fa un rebuild general de totes les
traduccions)

tranquil, no passa res tampoc, però pensa que tot i que no anem molt
curts de recursos sí que és una pèrdua de temps fer dues persones la
mateixa traducció

en quan a la documentació endavant si vols, tot i així et demanaria
ajuda a revisar l'evolution si ho veus bé

salut!

El dt 18 de 09 del 2007 a les 23:03 +0200, en/na Joan va escriure: