Re: [GNOME] traducció de les release-notes

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dim set 18 10:45:40 CEST 2007

#: C/rndevelopers.xml:52(para)
msgid ""
"For instance, it has a new shaping engine for the <ulink url=\"http://en."
"wikipedia.org/wiki/N%27ko\">N'Ko</ulink> script used by the minority Mande "
"languages in West Africa. These languages have not been well served by "
"computer systems until now."
msgstr ""
"Per exemple, té un motor de formes nou per a l'script <ulink url=\"http://en."
"wikipedia.org/wiki/N%27ko\">N'Ko</ulink> que utilitzen els idiomes "
"minoritaris Mande a l'Àfrica de l'est. Aquest idiomes no tenien cap "
"representació en els ordinadors fins ara."

-- script: alfabet

#: C/rndevelopers.xml:84(para)
msgid ""
"The Glade user interface designer is much improved, adding user interface "
"and architectural improvements. For instance, tool windows, such as the "
"editor, the inspector, and the palette, are now dockable."
msgstr ""
"El dissenyador d'interfícies d'usuari Glade s'ha millorat molt, afegint "
"millores tan en l'interfície d'usuari com en l'arquitectura. Per exemple, "
"ara es poden acoblar les finestres d'eines, com l'editor, l'inspector i la "
"paleta."

-- la interfície

Salut!

El 18/09/07, Francesc Dorca i Badia <francesc.dorca a gmail.com> ha escrit: