[GNOME] Traduccions sense pujar

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
diu set 16 23:21:26 CEST 2007

Bones,

Ja he pujat totes les traduccions que tenia apuntades com a pendents.

En falta alguna, encara?

> Si.........el vaig veure.........i vaig adjuntar les
> correccions...........

Jo no vaig rebre cap missatge més del Gimmie, i en Gil diu que tampoc.
Potser no va arribar a la llista... Però vaja, ara ja està pujat (com ja
he dit en un altre missatge) :)

El ds 15 de 09 del 2007 a les 08:14 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: