[GNOME] Traduccions sense pujar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dis set 15 08:14:32 CEST 2007

Si.........el vaig veure.........i vaig adjuntar les correccions...........
De totes maneres he aprofitat per donar-li una ràpida repassada i hi havia 2
correccions que se m'havien passat.....

Per tant, aquí va l'última correcció del gimmie..........

Gràcies,
Francesc.

El 14/09/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: