[GNOME] nautilus-actions per revisar

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
diu set 16 22:15:36 CEST 2007

Pujat!

http://svn.gnome.org/viewcvs/nautilus-actions?view=revision&revision=485

Hi havia una cadena nova per traduir. Ja ho he fet:

#. if the version of the file is greater than the current one, we reject
the file
#: ../libnautilus-actions/nautilus-actions-config-schema-reader.c:696
#, c-format
msgid ""
"This config file is more recent than this version of Nautilus-actions
can "
"support. Please upgrade Nautilus-actions to the lastest version if you
want "
"to be able to import it (File version: %s (max supported version : %
s))"
msgstr ""
"Aquest fitxer de configuració és més nou del que aquesta versió del "
"Nautilus-actions permet. Actualitzeu el Nautilus-actions a l'última "
"versió si voleu poder importar-lo (versió del fitxer: %s (versió màxima
"
"permesa: %s))"

Salut!

El dg 09 de 09 del 2007 a les 16:06 +0200, en/na David Planella va
escriure: