[GNOME] idioma espanyol??

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
diu set 16 11:59:22 CEST 2007

Només com a referència, el DIEC2 posa davant espanyol:

http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=espanyol&OperEntrada=0
http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=castell%E0&OperEntrada=0

En l'anterior DIEC, era com el GDLC que mostres, i era al revés.

El 16/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: