[GNOME] Wiki amb l'estat de les traduccions

gil forcada gilforcada a guifi.net
diu set 16 10:14:21 CEST 2007

bones Joan,

ja està mig pensat fer-ho servir, però no ho podem fer servir tal qual
ho tenen la gent de GNOME-FR ja que a Softcatalà hi ha molts altres
projectes (Mozilla, OO.o, GIMP, Abiword ...)

de manera que s'ha de mirar bé com fer-ho, si tens idees o vols començar
a investigar, benvingut!

El dg 16 de 09 del 2007 a les 04:09 +0200, en/na Joan va escriure: