[GNOME] clicar vs fer clic

gil forcada gilforcada a guifi.net
diu set 16 00:39:42 CEST 2007

el problema és que ara mateix ja tenim en alguns mòduls tan «fer clic»
com «clica»

precisament per això tenim les llistes de traducció, el recull, la
memòria i la guia d'estil, per tenir unes traduccions coherents entre
tots els projectes (i encara més dins d'un propi projecte, en aquest cas
el GNOME)

salut!

El ds 15 de 09 del 2007 a les 23:22 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: