[GNOME] Agafo el GTK+

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij set 13 23:54:31 CEST 2007

El dj 13 de 09 del 2007 a les 18:54 +0200, en/na David Planella va
escriure:
> [...]
> important és el gdm2. En Xavi Salvat Lozano va enviar unes quantes
> cadenes [2] però no va enviar cap fitxer amb la traducció completa ni
> ha contestat des de llavors. Potser seria interessant saber com porta
> el tema.

> També cal dir que com bé ha dit en Gil, queden molts fitxers per
> revisar a la llista (release-notes, libwnck, evolution + tots els
> evolution-* relacionats, libgnome, devhelp, glade, etc.), i fer-hi una
> mirada acceleraria el procés de pujada dels fitxers a l'svn, que
> sembla que es torna a trobar en un coll d'ampolla.

per la meva banda he anat pujant totes les traduccions revisades que he
fet jo mateix i que jo sàpiga hi ha poca cosa més per pujar

tot i així com que no tenia fins avui Internet al pis no havia pogut
pujar ni estar massa al dia de les traduccions que s'han de pujar

ja volia fer un fil nou amb les traduccions pendents de pujar

obriré un fil perquè la gent em digui què s'ha de pujar, així el
diumenge (o abans) podem fer-ho :)