[GNOME] Agafo el GTK+

dij set 13 18:54:09 CEST 2007

Bones Joan,

els meus 5 cèntims:

El 13/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
[...]
> si vols fer traduccions del GNOME 2.20 et recomanaria:
>
> - el metacity
> - o bé fer documentació (dels gnome-games per exemple)

Crec que aquestes alçades, el tema de la documentació s'hauria de
deixar per després de l'alliberament, ja que de totes maneres queda
molt per fer, i crec que seria millor dirigir els esforços a tenir la
interfície gràfica al 100% abans del dilluns, que és quan es
publicaran les tarballs del 2.20 [1].

Un altre que sembla que està penjat i que crec que també és bastant
important és el gdm2. En Xavi Salvat Lozano va enviar unes quantes
cadenes [2] però no va enviar cap fitxer amb la traducció completa ni
ha contestat des de llavors. Potser seria interessant saber com porta
el tema.

> - o bé corregir la llarga llista de traduccions que hi ha a la llista de
> correu esperant que algú les revisi :)

També cal dir que com bé ha dit en Gil, queden molts fitxers per
revisar a la llista (release-notes, libwnck, evolution + tots els
evolution-* relacionats, libgnome, devhelp, glade, etc.), i fer-hi una
mirada acceleraria el procés de pujada dels fitxers a l'svn, que
sembla que es torna a trobar en un coll d'ampolla.

Jo per la meva banda enviaré l'evolution-eds i l'evolution-exchange a
la llista avui, i si puc miraré de fer alguna altra revisió, però a
partir de demà ja no podré dedicar-me a les traduccions fins a mitjans
de la setmana que ve, quan ja s'hagi dut a terme l'alliberament.

[1] http://live.gnome.org/TwoPointNineteen
[2] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000805.html