Re: [GNOME] Traducció del gnome-power-manager per revisar

Joan jodufi a gmail.com
dij set 13 20:58:58 CEST 2007

Fent una ullada ràpida (o super ràpida) a tota la traducció he vist:

La traducció correcte de voltage seria tensió i no voltatge. Per fer una
analogia amb el pes, tensió = pes i voltatge = kilograms.

També m'he fixat que Gnome està traduït en alguns llocs com a GNOME i a
altres com a Gnome. Crec que la segona opció seria la correcta a tot arreu.

msgid "Cannot connect to gnome-power-manager"
- msgstr "No s'ha pogut establir la connexió amb el gestor d'energia del
GNOME"
+ msgstr "No s'ha pogut establir la connexió amb el gnome-power-manager"

Crec que no s'hauria de canviar el nom en aquest cas. Almenys ens l'altre
cop que surt no s'ha canviat.

msgid "Brightness Applet"
- msgstr "Miniaplicació de la Brillantor"
+ msgstr "Miniaplicació de la brillantor"

msgid "Factory for Brightness Applet"
- msgstr "Factoria per a la Miniaplicació de la brillantor"
+ msgstr "Factoria per a la miniaplicació de la brillantor"

msgid "Inhibit Applet Factory"
- msgstr "Factoria de la Miniaplicació d'inhabilitació"
+ msgstr "Factoria de la miniaplicació d'inhabilitació"

En una discussió anterior (ara no recordo quin fil, però era quan feia
documentació) es va dir que en aquests casos es posava tot el nom en
minúscules i només es posava en majúscules si aquest no es traduïa, com
l'Evolution.

Bona feina,
Joan

El 08/09/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: