[GNOME] Brasero per revisar

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij set 13 10:07:43 CEST 2007

Bones Francesc,

aquí tens les meves correccions, t'adjunto el diff i el po corregit
també. Una de les correccions fa referència a la captura de pantalla.

Salut!

El 10/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit: