[GNOME] Re: Traducció de l'evolution-scalix

dic set 12 20:40:41 CEST 2007

Bones,

tot llegint els correus endarrerits després de tornar de vacances
(encara me'n queden uns quants), veig que en Xavi Salvat va dir que
agafaria aquest fitxer per traduir-lo el 13 d'agost.

Xavi, si ja havies començat em sap greu haver-lo agafat. Com ja veus
tot just me n'he adonat avui. I quan vaig comentar que faria tots els
arxius evolution-* encra no havia llegit el teu correu.

El 11/09/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: